Wonder Festival 2019 [Winter] @ Makuhari Messe (Feb 10th, 2019)


(Above image from @morinkey)

So who will be at the 2019 Wonder Festival Winter on February 10th? Do refer to the info in captions for the embedded IG-images & slideshow, and I will attempt to update as I come across more, leading to Feb 2nd (Do tag #toysrevil/@toysrevil on IG for heads too thanks!).

Wonder Festival 2019 [Winter] @ Makuhari Messe is open from 10am to 5pm, with an admission fee of ¥2,500 (FREE for Elementary school students or under), and you might want to check out the official website at wf.kaiyodo.net.















View this post on Instagram

鐵皮鯊老爸 Shark Papa-Blacksmith Edition 三方跨界聯名 鐵皮鯊老爸的本體由『Marvix.F Model Studio』進行塗裝色樣設計 表現出金屬及鐵鏽的質感 加上知名皮件品牌『天治久利』工作室設計的工作圍裙 植鞣革材質的圍裙每一件都是手工製作 搭配皮件自然形成的獨特紋理質感 每一隻鐵皮鯊老爸都是獨一無二的 塗裝色樣: Marvix.F Model Studio 工作圍裙: 天治久利 革工房 尺寸: 把拔鯊本體高約25公分。 材質: 鯊魚本體=軟膠 圍裙=植鞣革 鐵鎚=Cast樹脂 將於日本”Wonder Festival2019冬“現場販售 詳細的販售資訊將在展前公布 Shark Papa-Blacksmith Edition Painted by Marvix. F Model Studio Apron made by TANZKULI Size: Shark Papa is 25 centimeters tall. Material: Shark Papa=vinyl Apron=Vegetable tanned leather Hammer= Cast The selling information will be released soon.

A post shared by Momoco Studio(毛毛二) (@momocostudio) on


View this post on Instagram

Wf 2019 暴食: あの日、忘年会の帰り道で「ちょっと飲み過ぎたかな」と思いながら歩いてたら、 突然奇妙な音が聞こえて振り向いたら 「これ人間じゃないだろう?!」 魚みたいな顔して、目玉がすごい出ていて、お腹が丸くて膨らんでいる。 よく見てたら「これはまずいなぁ」あれは血まみれの怪物だ! そして何かを食べているような... 「やばい!早く逃げなきゃ!」 -------------------- 將前往日本Wonder festival 2019 MERMUR 暴食 那天晚上我剛結束尾牙,喝得有點多啊,然後我就走路回家, 走著走著就不知怎麼的聽到一個奇怪的聲音,我轉頭往聲音的方向 瞧了一下,挖靠!!我看他不是人吧!該怎麼形容呢!? 非常像魚類..眼睛整個凸出,肚子大到像懷孕阿.... 我再仔細一看,不對阿,怎麼牠全身是血,好像在吃著甚麼.... 忽然間牠轉頭好像發現我了,我趕緊跑回家。

A post shared by mermur studio(愚魚進化史) (@mermurstudio) on


View this post on Instagram

冰䨷: あの日は山に登っていたのだが 雪に遭ってしまって もうすでに体力もなくなってしまい意識が失っている所に倒れてしまった。 そして見たことのない生き物が私に向かって歩いていて。金色の目玉が出ていて、体は虹色で魚のような生き物だ。 「これは食べられる!」とゆっくりして気を失っていたが、気をつくと何故かもう山の下にいた。 ---------------------------- MERMUR 冰霰2代 那天我正挑戰冰山,但遇到了暴雪,當時我已耗盡體力,我開始意識模糊,倒在這冰山上, 迷濛中,我看到了一個從沒看過的生物走向我,印象中, 牠金色的眼睛整個凸出,身體透出了七彩的顏色,外型像個魚類, 我感覺牠正要靠近我.... 當我再次醒來時,我人不知為何的在山下處。

A post shared by mermur studio(愚魚進化史) (@mermurstudio) on












We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program. This affiliate advertising program also provides a means to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites. As an Amazon Associate I earn from qualifying purchases.

POPULAR-EST OF TOYSREVIL POSTS FOR THE PAST WEEK